Just another WordPress.com site

Pentru început….

   Pentru o lună, administratoarea blogului de față (Oty pentru cunoscători) m-a înzestrat pe mine, Ada, să moderez clubul Twilight. Așa că am de lucru pentru promovarea lui. Încep simplu, cu o prezentare cât se poate de sumară a personajelor seriei Twilight. Mi-am propus să pun muuulte poze😀

Enjoy!

Bella Swan

Edward Cullen

Alice Cullen& Jasper Cullen

Rosalie Cullen & Emmet Cullen

Carlisle Cullen & Esme Cullen

Jacob Black

Charlie Swan

Renne Swan

Momentan atât. Vă invit la votare: Ancu, Vlady, Alex, KateRăzvan(eram tentată să scriu tot James) și, fără blog, Yoana și toți cei care mai vor, desigur!

12 responses

  1. yoana

    edward:x:x

    Septembrie 24, 2010 la 4:14 pm

    • Ada Pavel

      ei, na😛

      Septembrie 25, 2010 la 8:52 am

  2. mai erau necesare chestionarele? nu e evident?;)) sau sunt eu oldy si mor dupa Edward si Bella>?

    Septembrie 24, 2010 la 5:29 pm

    • Ada Pavel

      pai nu esti oldy, dar Oty a votat pe Emmet… așa că nu puteam să limitez votarea la două personaje

      Septembrie 25, 2010 la 8:51 am

  3. Pingback: Sâmbătă, ploaie « Ada Pavel's Blog

  4. Chiar daca si filmele, si cartile, mi se par pur comerciale, dintre personaje cel mai mult imi place de Alice😀. Ii cea mai de treaba si si draguta :D:D:D.

    Septembrie 25, 2010 la 1:19 pm

    • Ada Pavel

      am văzut că e preferata tuturor. Dar eu mă referisem la cum arată. Că eu am votat-o pe Rosalie la înfățișare😛

      Septembrie 25, 2010 la 1:22 pm

      • Tot Alice mi se pare si din perspectiva asta😀. Nu ti-a mzis pe mess, da acum imi plac ochii caprui :X:X:X.

        Septembrie 25, 2010 la 6:09 pm

      • Ada Pavel

        cred că bănuiesc și de ce :X

        Septembrie 26, 2010 la 8:38 am

      • Ii logic :X:X:X

        Septembrie 26, 2010 la 10:46 am

      • Ada Pavel

        aham…

        Septembrie 26, 2010 la 11:49 am

  5. Pingback: Pentru început…. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

